Grafik zajęć

#POLE DANCE

GRAFIK NA WRZESIEŃ

GRAFIK NA PAŹDZIERNIK

Jaki efekt chcesz osiągnąć?

Cennik

CENNIK ZAJĘĆ – ważny od 01.03.2017 r

*   Zniżka studencka obowiązuje przy zakupie karnetu miesięcznego
** Karnet jest ważny przez cały miesiąc kalendarzowy i w tym terminie powinien zostać wykorzystany. Więcej w regulaminie: http://bellyopole.pl/regulaminzajec/


TOP najczęściej powtarzających się pytań

1. Czy jeśli nigdy wcześniej nie uprawiałam sportu to mogę zacząć trenować Pole Dance?
Tak! Pole Dance to taki rodzaj aktywności fizycznej, która angażuje wszystkie partie mięśniowe do pracy. Zajęcia prowadzimy od całkowitych podstaw, więc nie będziesz robić rzeczy ponad Twoje siły. Poziom podstawowy to pierwsze proste oborty oraz figury, które mają za zadanie wzmocnić Twoje ciało i przygotować Cię do trudniejszych elementów.
2. Czy muszę umieć szpagat?
Nie! Od tego jesteśmy my – instruktorki, żeby nauczyć Cię szpagatów, mostków oraz wszystkiego, co będzie potrzebne do akrobacji na drążku. W naszej ofercie znajdziesz osobne zajęcia poświęcone stretchingowi – czyli pracy nad uelastycznieniem ciała. Twoje mięśnie by popranie pracował muszą być nie tylko rozciągnięte, ale także wzmocnione. Podczas stretchingu nauczysz się jak w poprawny i bezpieczny sposób wykonywać szpagaty, mostki, chest standy i inne elementy.
3. Czy muszę mieć silne ręce?
Nie! Na każdym poziomie zaawansowania serwujemy kursantkom adekwatne ćwiczenia wzmacniające. Na podstawach poprzez naukę prostych elementów, takich jak siedzenie czy wspinaczka na rurkę zmobilizujesz swoje ciało do pracy i wzmocnisz wszystkie partie mięśniowe.
4. Czy to boli, czy będę miała siniaki
Bez przesady, jest to sport, który jest wymagający i nie raz pojawią się jeszcze otarcia i siniaki, ale przy naszej metodyce treningowej, jeśli idziecie wg programu treningowego to pojawienie się siniaków czy kontuzji jest niewielkie. Uczymy przede wszystkim BEZPIECZNIE i w odpowiedniej kolejności, by Wasze ciało przywykło do tego sportu, dzięki temu na pierwszym etapie unikamy większości siniaków czy otarć, które mogłyby się pojawić. Zadbamy o to, trzeba tylko słuchać instruktora i nie rzucać się na głęboką wodę nie będąc przygotowanym.
5. Czy jeśli mam problemy z kręgosłupem to mogę zacząć trenować Pole Dance?
Zawsze w takich wypadkach sugerujemy wcześniejszą konsultację z lekarzem lub fizjoterapeutą. Lepiej mieć stu procentową pewność, że nowe hobby przyniesie Ci samą radość, a nie kolejne kontuzje. W studio przed pierwszymi zajęciami kursantki wypełniają ankietę zdrowotną, która także zobowiązuje je do kontaktu z lekarzem / fizjoterapeutą w wypadku wcześniejszych urazów mięśniowych lub stawowych.
6. Co powinnam ze sobą zabrać na pierwsze zajęcia?
Na poziomie podstawowym wystarczą Ci krótkie spodenki sportowe oraz sportowa koszulka, tutaj jeszcze nie potrzebujesz odsłaniać brzucha i ćwiczyć w samym topie. Pole Dance trenujemy na boso, ale na czas rozgrzewki możesz ubrać skarpetki (tylko ostrożnie, bo sala jest wyłożona panelami – może być ślisko!). Na podstawach już będziesz potrzebowała odsłonięte stopy, łydki i uda, więc legginsy sprawdzą się na treningu stretchingowym.
7. Czy jak nie mogę uczestniczyć w treningu to zajęcia mi przepadają?
Nie! Wcześniej zgłoszona nieobecność (punkt 5 w naszym regulaminie) umożliwia odrobienie treningu do końca danego miesiąca na innej grupie o tym samym poziomie, na darmowej sali otwartej lub na grupie stretchingowej. Chęć odrobienia i jego formę także należy wcześniej zgłosić w recepcji studia.
8. Czym jest sala otwarta?
Sala otwarta to możliwość samodzielnego treningu bez instruktora. To świetna opcja na powtórzenie materiału z zajęć lub samodzielnej nauki tricków rurkowych. Przychodząc na salę otwartą do swojej dyspozycji masz pełne wyposażenie studia: maty, materace, hantle, drabinki, rurki, koła, gumy – czego dusza zapragnie!

———————–

Potrzebujesz porady, które zajęcia będą najlepsze dla Ciebie?
Chcesz powiedzieć jaki efekt chcesz osiągnąć byśmy dobrali najlepszy zestaw ćwiczeń?
lub po prostu chcesz dopytać co ubrać na zajęcia i jak się przygotować?

Pisz śmiało NA MESSNEGERZE – jesteśmy do Twojej dyspozycji
od PONIEDZIAŁKU do PIĄTKU w godzinach 16:30 – 22:00



POZNAJ NAS Z DRUGIEJ STRONY 

Zobacz jaką metamorfozę przeszły nasze kursantki odkąd pojawiły się u nas po raz pierwszy:

Zamów karnet online

#POLE DANCE

Wypełnij formularz

Wybrany miesiąc

Potwierdzenie przelewu

pode mnie - bez tego nie możemy poinformować Cię o rzeczach, które mogą być dla Ciebie interesujące lub nagradzać Cię za Twoją aktywność.

  • spokojnie, nie wysyłamy SPAMU.
  • zależy nam byś dostawała tylko informacje, które Cię dotyczą,
  • za każdym razem gdy któryś kwadracik zostaje niewypełniony, gdzieś na świecie ginie jedna mała panda ;(

Dane do przelewu

Kobiece Centrum Rozwoju sp. z o.o.
ul. Spychalskiego 1a, 45-716 Opole

Idea Bank: 52 1950 0001 2006 0025 1121 0002
Tytułem: Belly Opole - Zapisy - imię + nazwisko + wybrana opcja